Αρχική : Ιστορία : Προϊόντα : Δίκτυο : Ανταλλακτικά : Χρηματοδότηση : Χορτοδετικές Πρέσες : Μεταχειρισμένα : Επικοινωνία
 
 

Σειρά VT-Drive: Η αίσθηση της υπεροχής
Με κυρίαρχο, τον μοντέρνο σχεδιασμό του καπό και της καμπίνας, με πρωτότυπη και δυναμική εμφάνιση, με ένα νέο “PRO DRIVE” κιβώτιο ταχυτήτων και με τους δοκιμασμένους κινητήρες “BETAPOWER” το νέο McCormick X7.6 είναι έτοιμο να καλύψει τις σημερινές απαιτήσεις στον αυξημένο ανταγωνισμό της αγροτικής οικονομίας. Η Νέα σειρά περιλαμβάνει τρία μοντέλα – το Χ7.660 το Χ7.670 και το Χ7.680- εφοδιασμένα με τον νέο κινητήρα “Betapower Fuel Efficiency” 6-κύλινδρο, 24-βάλβιδο turbo, με ηλεκτρονικό σύστημα έγχυσης καυσίμου “Common RailΜε κυρίαρχο, τον μοντέρνο σχεδιασμό του καπό και της καμπίνας, με πρωτότυπη και δυναμική εμφάνιση, με ένα νέο “PRO DRIVE” κιβώτιο ταχυτήτων και με τους δοκιμασμένους κινητήρες “BETAPOWER” το νέο McCormick X7.6 είναι έτοιμο να καλύψει τις σημερινές απαιτήσεις στον αυξημένο ανταγωνισμό της αγροτικής οικονομίας.Η Νέα σειρά περιλαμβάνει τρία μοντέλα – το Χ7.660 το Χ7.670 και το Χ7.680- εφοδιασμένα με τον νέο κινητήρα “Betapower Fuel Efficiency” 6-κύλινδρο, 24-βάλβιδο turbo, με ηλεκτρονικό σύστημα έγχυσης καυσίμου “Common Rail”

Κάθε τρακτέρ McCormick αντανακλά το πάθος και την αφοσίωση όλων αυτών που εμπλέκονται στην έρευνα, στον σχεδιασμό και στην παραγωγή αυτής της υπέροχης σειράς τρακτέρ. Η νέα σειρά τρακτέρ X7 VT-Drive προσφέρει στο έπακρο, στιλ, τεχνολογία, άνεση χειρισμού και παραγωγικότητας.

Τα 5 μοντέλα της σειράς είναι εφοδιασμένα με νέου σχεδιασμού κινητήρες Betapower Fuel Efficiency 4 και 6 κυλίνδρων, turbo, με τεχνολογία πολλών βαλβίδων ανά κύλινδρο και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού common rail. Οι κινητήρες αυτοί ικανοποιούν την προδιαγραφή Tier 4 Interim με την χρήση του συστήματος SCR, τεχνολογίας μετεπεξεργασίας καυσαερίων με την οποία ελαχιστοποιούνται οι εκπομπές χωρίς επιβάρυνση της απόδοσης του κινητήρα. Τα μοντέλα Χ7 με το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης VT-Drive διαθέτουν 5 κινητήρες με ισχύς 150 , 170 και 176hp για τα τετρακύλινδρα μοντέλα και 188 και 202hp για τα εξακύλινδρα μοντέλα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive είναι συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT) προσφέρει έναν απεριόριστο αριθμό ταχυτήτων από το 0 έως την μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το κιβώτιο διαθέτει ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα τοποθετημένη αριστερά στην κολώνα του τιμονιού και ελέγχεται από μπουτόν που είναι τοποθετημένο στο μπράτσο ελέγχου. To PTO είναι ηλεκτρουδραυλικής σύμπλεξης, διαθέτει εναλλασσόμενο άξονα με 6 ή 21 καρέ και προσφέρει 4 ταχύτητες 540/540E/1000/1000E rpm. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του ΡΤΟ εξασφαλίζει την ομαλή και προοδευτική εκκίνηση του παρελκόμενου. Το σύστημα συνδυάζει την διαχείριση του ΡΤΟ στα κεφαλάρια για την ελαχιστοποίηση της φθοράς του άξονα μετάδοσης κίνησης κατά την ανύψωση του παρελκομένου. Τα μοντέλα Χ7 VT-Drive είναι διαθέσιμα με υδραυλικό σύστημα κλειστού κέντρου με αντλία μεταβλητού όγκου. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης 3 σημείων, με αισθητήρα φορτίου στις κάτω λάμες έλξης, προσφέρει ανυψωτική ικανότητα 9300kg και επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο του παρελκόμενου. Επίσης συνδυάζει το σύστημα Ride Control(έλεγχος αναπήδησης) για την προστασία του παρελκομένου και την μείωση των κραδασμών από τα φορτία κατά την μεταφορά. Ένας αισθητήρας ραντάρ είναι επίσης διαθέσιμος για τις εργασίες όπου απαιτείται η πραγματική ταχύτητα εδάφους και επίσης σε δύσκολες εδαφολογικές καταστάσεις για την βελτίωση της πρόσφυσης και την μείωση της ολίσθησης του τρακτέρ. Η πραγματική ευελιξία μπορεί να επιτευχθεί κατά επιλογή με το εμπρόσθιο υδραυλικό με ανυψωτική ικανότητα 3500kg και εμπρόσθιο ΡΤΟ. Διακόπτες ελέγχου ανύψωσης και χαμηλώματος προσφέρονται εμπρός για την διευκόλυνση της σύνδεσης και της αποσύνδεσης των παρελκόμενων. Ο εμπρόσθιος άξονας, είτε άκαμπτος είτε με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, επιτρέπει γωνία στροφής 55 °, προσφέροντας εξαιρετική ικανότητα μανουβραρίσματος σε περιορισμένους χώρους.

Η καμπίνα Premiere είναι ένα πραγματικό κέντρο ελέγχου που επιτρέπει στον χειριστή να χειρίζεται το τρακτέρ με μέγιστη ευκολία και άνεση. Η καμπίνα διαθέτει στην βασική έκδοση των μοντέλων VT-Drive, σύστημα Data Screen Manager (DSM) και οθόνη αφής 12” η οποία επιτρέπει στον χειριστή τον έλεγχο της απόδοσης και των λειτουργιών του τρακτέρ και του παρελκομένου (ISOBUS, σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου κ.α.). Το εσωτερικό της καμπίνας προσφέρει στον χειριστή ένα πλήρως ηχομονωμένο, εργονομικά λειτουργικό περιβάλλον και υψηλής ποιότητας, με συναρμογές και φινίρισμα επιπέδου αυτοκινήτου που βελτιώνουν επιπρόσθετα την οδηγική άνεση.

  X7.440 X7.450 X7.460 X7.660 X7.670
TIER 4 INTERIM / STAGE 3B BETAPOWER BETAPOWER BETAPOWER BETAPOWER BETAPOWER
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ COMMON RAIL
TURBO/AIR-TO-AIR INTERCOOLER
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ στις 1900RPM 150/110 170/125 170/125 175/129 190/140
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2200 2200 2200 2200 2200
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (ΜΕ POWER PLUS) (ISO) NM 590 (-) 676 (-) 680 (693) 679 (765) 798 (810)
ΑΠΟΘΕΜΑ ΡΟΠΗΣ (ΜΕ POWER PLUS) 37% (-) 40% (-) 33% (29%) 34%(34%) 51%(44%)
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ / ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΜΒΟΛΟΥ NM 104 / 132 104 / 132 104 / 132 104 / 132 104 / 132
ΚΥΒΙΣΜΟΣ / ΑΡ.ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ / ΑΡ.ΒΑΛΒΙΔΩΝ cm 3 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16 6728 / 6 / 24 6728 / 6 / 24
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ S.C.R.
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ADBLUE 38 38 38 38 38
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 280 280 280 320 320

 


Κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης VT-Drive Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive είναι συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT) που έχει αναπτυχθεί με την χρήση της τελευταίας τεχνολογίας της ZF- Terramatic- η οποία βασίζεται στην απαράμιλλη μηχανική εμπειρία της εταιρείας σε συστήματα CVT. Το κιβώτιο ταχυτήτων και ο κινητήρας ελέγχονται σαν ενιαία μονάδα από ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό που έχει αναπτυχθεί από την Argo Tractors. Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive προσφέρει απεριόριστο αριθμό ταχυτήτων από το μηδέν στην μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει 4 βαθμίδες ταχυτήτων για την ικανοποίηση διαφορετικών λειτουργικών απαιτήσεων:
Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-DRIVE προσφέρει 4 καταστάσεις λειτουργίας:

AUTO MODE ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα ελέγχει την σχέση μετάδοσης (σε συνδυασμό με την ρύθμιση του ποτενσιόμετρου πτώσης των στροφών του κινητήρα «droop potentiometer» που ενσωματώνεται στο μπράτσο χειριστηρίων), με σκοπό την επίτευξη της απαιτούμενης ταχύτητας.

MANUAL MODE ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Ο χειριστής επιλέγει τις στροφές κινητήρα με το γκάζι χειρός. Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχει την σχέση μετάδοσης με σκοπό την επίτευξη της απαιτούμενης ταχύτητας.

PTO MODE ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΡΤΟ
Ο χειριστής επιλέγει τις στροφές του κινητήρα με το γκάζι χειρός. Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχει την σχέση μετάδοσης με σκοπό την επίτευξη της απαιτούμενης ταχύτητας με το ΡΤΟ σε λειτουργία.

CRUISE MODE ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ
Ο χειριστής επιλέγει την ταχύτητα πλοήγησης του τρακτέρ και αυτή παραμένει σταθερή.

Καμπίνα Premiere: ένα πραγματικό κέντρο ελέγχου υψηλής τεχνολογίας Δύο χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία της σειράς Χ7, η καμπίνα Premiere έχει ανανεωθεί αισθητικά και εργονομικά για την βελτίωση της άνεσης του χειριστή και της ευκολίας χειρισμού, καθιστώντας την πολύωρη εργασία στο χωράφι ξεκούραστη και όσο το δυνατόν πιο άνετη. Η νέα καμπίνα διατηρεί τον ίδιο σχεδιασμό όπως η προηγούμενη έκδοση – τετρακόλωνη καμπίνα με επίπεδο πάτωμα, μεντεσέδες βαρέως τύπου και ενιαίο πανοραμικό τζάμι που προσφέρει εύκολη πρόσβαση στην θέση οδήγησης και ασυναγώνιστη περιμετρική ορατότητα. Το κάθισμα Alcantara με σύστημα δυναμικής ανάρτησης αέρα και πλήρως αυτόματη ρύθμιση ύψους διαθέτει κατά παραγγελία προαιρετικό σύστημα αερισμού πλάτης και μπράτσο με ενσωματωμένο πολυχειριστήριο που περιλαμβάνει τους βασικούς έλεγχους λειτουργίας του τρακτέρ. Επίσης ενσωματωμένη στο μπράτσο του καθίσματος, είναι η οθόνη αφής 12” DSM με την οποία ελέγχονται η απόδοση του τρακτέρ και οι λειτουργίες. Το τηλεσκοπικά ανακλεινόμενο τιμόνι είναι σχεδιασμένο να ανακλίνεται με το ταμπλό οργάνων. Η νέα καμπίνα διαθέτει και πολλά νέα χαρακτηριστικά όπως εσωτερικό καθρέπτη, επιπρόσθετες πρίζες 12V για φορητές συσκευές, μία θέση μπουκαλιού και ηλιοροφή. Η καμπίνα είναι συμπιεσμένου περιβάλλοντος για την διατήρηση καθαρού και απαλλαγμένου από σκόνες χώρου και με επίπεδο θορύβου 70dBa, καθώς υψηλής απόδοσης σύστημα ελέγχου κλιματισμού διατηρεί την επιθυμητή θερμοκρασία ανεξάρτητα της εξωτερικής. Για την αύξηση της άνεσης του χειριστή , η ηλεκτρονικού ελέγχου υδραυλική ανάρτηση είναι διαθέσιμη στην βασική σύνθεση της σειράς.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
  X7.440 X7.450 X7.450 X7.660 X7.670
Εμπρόσθια Ελαστικά 540/65R28 540/65R28 540/65R28 540/65R28 540/65R30
Πίσω ελαστικά 650/65R38 650/65R38 650/65R38 650/65R38 650/65R42
Μέγιστο Μήκος (Με αντίβαρα) MM 5070 5070 5070 5260 5360
Ελάχιστο Πλάτος MM 2430 2430 2430 2430 2430
Μεταξόνιο MM 2600 2600 2600 2820 2820
Ύψος πάνω από την καμπίνα MM 2920 2920 2920 2920 3055
Διάκενο εδάφους MM 485 485 485 550 650
Συνολικό βάρος χωρίς αντίβαρα KG 5750 5750 5750 6600 7350