Αρχική : Ιστορία : Προϊόντα : Δίκτυο : Ανταλλακτικά : Χρηματοδότηση : Χορτοδετικές Πρέσες : Μεταχειρισμένα : Επικοινωνία
 
 

Νέα σειρά X5 T4i


Πρωτοεμφανιζόμενη το 2012, η σειρά τρακτέρ Χ50 επιστρέφει στην αγορά με την ονομασία Χ5 σύμφωνα με τις προδιαγραφές παραγωγής που πρόσφατα υιοθέτησε η McCormick για όλες τις σειρές τρακτέρ της.

Η νέα σειρά τρακτέρ Χ5 προσφέρει μια πλήρως ανανεωμένη καμπίνα τεσσάρων κολώνων με επίπεδο πάτωμα και μεγάλες πόρτες που επιτρέπουν ευκολία πρόσβασης στην θέση του οδηγού και μοναδική ορατότητα .

Σχεδιασμένα με προσοχή στην λεπτομέρεια, το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει εργονομική χωροθέτηση των χειριστηρίων για μέγιστη άνεση και ευκολία στον χειρισμό. Το τηλεσκοπικά ανακλεινομενο τιμόνι με το ταμπλό οργάνων, επιτρέπει στον χειριστή να επιβλέπει διαρκώς τις λειτουργίες του τρακτέρ. Το σύστημα air-condition έχει βελτιωθεί με την προσαρμογή των φίλτρων στις πίσω κολώνες για ευκολότερο καθαρισμό. Σαν αποτέλεσμα , η οροφή της καμπίνας έχει σχεδιαστεί με λεπτότερο προφίλ, επιτρέποντας την μείωση του συνολικού ύψους του τρακτέρ.

Επιπρόσθετες βελτιώσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη υδραυλική παροχή αντλίας (63 l/min + 30 l/min) και ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο καύσιμου με χωρητικότητα 120lt.

Το σαζμαν 12+12 ταχυτήτων με την υδροδυναμική ρέβρσα και τον έλεγχο διαβάθμισης της ρεβερσας έχει βελτιωθεί με το δοκιμασμένο σαζμαν 36+12 Xtrashift με των 3 βαθμίδων powershift προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 40 km/h σε μειωμένες στροφές κινητήρα.

Η σειρά τρακτέρ Χ5 αποτελείται από 4 μοντέλα: τα Χ5.20, Χ5.30, Χ5.40 και Χ5.50.


Όλα τα μοντέλα είναι εφοδιασμένα με καινούργιο κινητήρα Perkins 854E-E34TA. Εφοδιασμένα με τεχνολογία δυο βαλβίδων, σύστημα ψεκασμού common rail και σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων (EGR), αυτοί οι 3.4lt, τετρακύλινδροι, turbo με aftercooler κινητήρες ικανοποιούν την προδιαγραφή εκπομπών Tier 4 Interim και προσφέρουν ισχύς από 85εως 113 hp. Τα 3 πρώτα μοντέλα της σειράς είναι εφοδιασμένα με το σύστημα επαύξησης ισχύος Power Plus.

Τα τρακτέρ της σειράς Χ5 είναι επίσης διαθέσιμα σε εκδόσεις πλατφόρμας.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τα τρακτέρ της σειράς Χ5 είναι εφοδιασμένα με την νέα σειρά κινητήρων Perkins 854E-E34TA, τετρακύλινδροι με turbo aftercooler με ισχύς από 85 έως 113hp. Αυτοί οι κινητήρες 3.4lt διαθέτουν κυλινδροκεφαλές δυο βαλβίδων ανά κύλινδρο και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού common rail, καθώς και με ένα καινοτόμο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων(EGR) σε συνδυασμό με φίλτρο (DPF) ικανοποιούν τις προδιαγραφές εκπομπών Tier 4 Interim. Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης καύσιμου, σε συνδυασμό με το σύστημα αύξησης ισχύος POWERPLUS, επιτρέπει στον κινητήρα να αποδώσει αυτόματα μεγαλύτερη ισχύ και ροπή κατά την εκτέλεση εργασιών ΡΤΟ και μεταφορών. Πλήρως ανασχεδιασμένα για να αντικατοπτρίζουν το νέο στυλ τις οικογένειας τρακτέρ McCormick, το πλήρως ανοιγόμενο καπό επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα του κινητήρα για την συντήρηση και επισκευή και για τον εύκολο καθαρισμό των ψυγείων σε συνθήκες σκόνης.

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ (ΣΑΖΜΑΝ)
Η σειρά τρακτέρ Χ5 διαθέτει σαν βασική έκδοση σαζμαν Speed Four με υδροδυναμική ρεβερσα προσφέροντας 3 βαθμίδες με 4 ταχύτητες η κάθε μια. Το βασικό σαζμαν μπορεί να συνδυαστεί με σαζμαν Xtrashift με 3 βαθμίδες powershift (high, medium, low) , που επιτρέπει αλλαγές εν κινήσει χρησιμοποιώντας τα μπουτον που είναι ενσωματωμένα στον λεβιέ ταχυτήτων(fig. C). Με την υδροδυναμική ρεβερσα (fig. D), προσφέρονται συνολικά 36 εμπρός και 12 πίσω ταχύτητες. Έρπουσες ταχύτητες είναι διαθέσιμες κατά παραγγελία και αυξάνουν τις συνολικές ταχύτητες σε 48 εμπρός και 16 όπισθεν .
Το πορτοκαλί μπουτον αποσυμπλεξης στον λεβιέ ταχυτήτων και ο λεβιές της υδροδυναμικής ρεβέρσας προσαρμοσμένα στο τιμόνι (fig. D) επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητες και κατεύθυνση χωρίς την χρήση του ποδοσυμπλεκτη. Η υδροδυναμική ρεβέρσα είναι εφοδιασμένη με ποτενσιόμετρο ρύθμισης της αντίδρασης. Αυτό το ποτενσιόμετρο, ενσωματωμένο στο ταμπλό χειριστηρίων (fig. E), ρυθμίζει την απόκριση της υδροδυναμικής ρεβέρσας για την προσαρμογή της λειτουργίας του τρακτέρ σε διαφορετικές συνθήκες.

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
Ο εμπρόσθιος άξονας 4WD με ηλεκτρουυδραυλικη συμπλεξη και 55̊ γωνία στροφής προσφέρει υψηλό διάκενο εδάφους και μέγιστη ευελιξία (fig. B). Η συνδυαζόμενη λειτουργία των εμπρός και πίσω δισκόφρενων προσφέρει αποδοτικό φρενάρισμα και στους τέσσερις τροχούς. Προσφέροντας ένα πλήρους εμπλοκής μπλόκε διαφορικό με ηλεκτρουδραυλικη συμπλεξη, ο εμπρόσθιος άξονας προσφέρει μέγιστη πρόσφυση ακόμα και στις δυσκολότερες συνθήκες εδάφους.

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΡΤΟ Το κατηγορίας 2 σύστημα ανάρτησης 3 σημείων διαθέτει λειτουργίες ανύψωσης/χαμηλώματος και πλεύσης και προσφέρει ανυψωτική ικανότητα 2100 kg. Το ΡΤΟ 1000rpm είναι ηλεκτρουδραυλικης συμπλεξης μέσω μπουτον. Το εμπρόσθιο υδραυλικό και το ΡΤΟ έχει σχεδιαστεί για την αύξηση της χρηστικότητας της σειράς των τρακτέρ Χ5, καθιστώντας τα ιδανικά για την χρήση με συνδυασμό παρελκόμενων εμπρός και πίσω .

ΝΈΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΙΜΟΝΙ

Στιλάτο και επαρκώς φωτιζόμενο, το ταμπλό οργάνων ανακλεινεται με το τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να επιβλέπει κάθε στιγμή την λειτουργία του τρακτέρ (fig. D).

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ
  • ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΕΚΠΟΜΠΩΝ TIER 4 INTERIM ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΙΣΧΥΟΣ POWER PLUS
  • ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΟ ΚΑΠΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΨΥΓΕΙΩΝ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΑΖΜΑΝ XTRASHIFT ΜΕ 3 ΒΑΘΜΙΔΕΣ POWERSHIFT (H-M-L ) ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΩΣ 46ΕΜΠΡΟΣ+16ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΑΧΥΤΗΤΕς ΜΕ ΕΡΠΟΥΣΕΣ
  • ΝΕΑ ΚΑΜΠΙΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΤΡΑΚΤΕΡ
  • PTO ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΕΩΣ 3 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΥΨΩΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ 4750 KG


ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 3 ΣΗΜΕΙΩΝ POWER LIFT

Με τα χειριστήρια λογικά τοποθετημένα στην δεξιά κονσόλα (fig. G), το νέο ηλεκτρονικού ελέγχου υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων προσφέρει όλες τιε βασικές λειτουργίες για εύκολο έλεγχο του παρελκομένου. Το σύστημα ανάρτησης 3 σημείων κατηγορίας 2 (fig. F) διαθέτει αισθητήρα ευαισθησίας στις λάμες έλξης για εύκολο χειρισμό και προσφέρει μέγιστη ανυψωτική ικανότητα των 4750 kg.

PTO
>Το 1”3/8 PTO προσφέρει επιλογή 2 ταχυτήτων: 540/750 rpm η, κατά παραγγελία , 540/1000 rpm. Επιπρόσθετο σύστημα ΡΤΟ 3 ταχυτήτων 540/750/1000 rpm είναι διαθέσιμη κατά παραγγελία για μεγαλύτερη χρηστικότητα . Το υδραυλικά ελεγχόμενο με μπουτον (P) (fig. G), ο πολυδισκος συμπλέκτης ξηρού τύπου για προοδευτική συμπλεξη ΡΤΟ, εξασφαλίζει την ομαλή εκκίνηση του παρελκομένου.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Το νέο υδραυλικό σύστημα προσφέρει μέγιστη συνολική παροχή 93 l/min (σύστημα ανάρτησης 3 σημείων + τιμόνι). Το σύστημα διαθέτει 4 βοηθητικές βαλβίδες με λεβιέδες ελέγχου στο δεξιά τμήμα, εξασφαλίζοντας τον εύκολο και αποδοτικό έλεγχο των παρελκόμενων. Δυο από τις βαλβίδες ελέγχονται με joystick (1) (fig. H) και λειτουργούν είτε εμπρόσθιο φορτωτή η εμπρόσθιο υδραυλικό, καθώς οι άλλες δυο βοηθητικές βαλβίδες ελέγχονται από λεβιέδες(2) (fig. I).

ΚΑΜΠΙΝΑ
Η νέα καμπίνα διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων κολώνων με επίπεδο πάτωμα και πόρτες με ενισχυμένους μεντεσέδες για ευκολία πρόσβασης και ασυναγώνιστη περιμετρική ορατότητα. Το εσωτερικό της καμπίνας είναι σχεδιασμένο με έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια. Η πλήρως ρυθμιζόμενη θέση χειρισμού διαθέτει εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια και τηλεσκοπικά ανακλεινομενο τιμόνι με το ταμπλό οργάνων, επιτρέπει στον χειριστή την διαρκή επίβλεψη των λειτουργιών του τρακτέρ. Κατά παραγγελία, διατίθεται κάθισμα με ανάρτηση αέρα για επιπρόσθετη άνεση. Το σύστημα air-condition έχει βελτιωθεί με την τοποθέτηση των φίλτρων στις πίσω κολώνες για ευκολότερο καθαρισμό. Σαν αποτέλεσμα, η οροφή της καμπίνας είναι σχεδιασμένη με λεπτό προφίλ προσφέροντας μειωμένο συνολικό ύψος. Η καμπίνα είναι πλήρως μονωμένη από το περιβάλλον μέσω γυάλινων παραθύρων και ενός αποδοτικού συστήματος συμπίεσης. Και το εμπρός τζαμί και το πίσω είναι ανοιγομενα και προσφέρουν φυσικό εξαερισμό. Η ανοιγομενη ηλιοροφη προσφέρει έξτρα ορατότητα για εργασίες με φορτωτή και 4 ισχυρές λάμπες αλογόνου προσφέρει εξαιρετικό φωτισμό για νυχτερινή εργασία(fig. L).Η εκδόσεις πλατφόρμας είναι εξίσου άνετη και εργονομικά σχεδιασμένη όπως οι εκδόσεις καμπίνας .