Αρχική : Ιστορία : Προϊόντα : Δίκτυο : Ανταλλακτικά : Χρηματοδότηση : Χορτοδετικές Πρέσες : Μεταχειρισμένα : Επικοινωνία
 
 

Νέο McCormick X4:compact, ισχυρό, ευέλικτο
Η νέα σειρά Χ4 αντικαθιστά τις καταξιωμένες σειρές CX-L και CL, μέσης και χαμηλής ισχύος της McCormick, με μία νέα οικογένεια ελαφρών και ισχυρών τρακτέρ που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη παραγωγικότητα και ευελιξία στον αγρό.
Διαθέσιμα σε εκδόσεις με καμπίνα ή αψίδα ασφαλείας, τα τρακτέρ της σειράς Χ4 είναι ιδανικά για αροτριαίες εργασίες, όπου απαιτούνται σταθερότητα και αντοχή, καθώς και εργασίες σε στενές σειρές δενδρων, όπου η ευκινησία είναι ύψιστης σημασίας.
Κατασκευασμένα να παρέχουν εξαιρετική ορατότητα και ικανότητα εύκολων ελιγμών, τα τρακτέρ της σειράς Χ4 είναι εξίσου ιδανικά για παραγωγή ζωοτροφών και για εργασίες με φορτωτή, και εξασφαλίζουν άνεση και ασφάλεια σε εργασίες μεταφορών.
Η σειρά περιλαμβάνει 3 μοντέλα, όλα εξοπλισμένα με νέους 4κύλινδρους κινητήρες Deutz, turbo με intercooler και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού common rail. Τα μοντέλα X4.50, X4.60 και X4.70 είναι εξοπλίσμένα με έναν κινητήρα 3.6L 'Tier 4 Interim' με ιπποδυνάμεις 90hp, 99hp και 107hp αντίστοιχα.
Τα τρακτέρ της σειράς X4 διαθέτουν ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων (σαζμάν) που αναπτύχθηκε από την Argo Tractors, σύστημα τελικής μετάδοσης με πίσω πλανητικούς μειωτήρες και σύστημα φρένων IBS (κατά παραγγελία).
Με μεταξόνιο 2230mm είναι τόσο στοιβαρά(compact) όσο και ευέλικτα.
Με συμπαγή και μοντέρνο σχεδιασμό, η σειρά Χ4 έχει καθιερώσει το νέο ξεχωριστό στυλ της οικογένειας τρακτέρ McCormick μετά το 2012.
Τα μοντέλα προσφέρονται σε πολλές εκδόσεις τόσο βασικές όσο και κατά παραγγελία, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η πλήρης ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.
Κατόπιν παραγγελίας προσφέρονται με 4κόλωνη καμπίνα με πολύ λεπτή οροφή, εφοδιασμένη με υψηλής απόδοσης air-condition και πολλά άλλα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας. Διαθέτουν επίσης ένα ολοκαίνουργιο σαζμάν 12 Εμπρός +12 Όπισθεν ταχυτήτων.
Το νέο σαζμάν σχεδιασμένο από την Argo Tractors παρέχει μέγιστη ταχύτητα 40 km/h σε οικονομική λειτουργία του κινητήρα.Το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει επίσης κατά παραγγελία έρπουσες ταχύτητες, υδροδυναμική ρεβέρσα με μπουτόν αποσύμπλεξης στο λεβιέ ταχυτήτων, επιλογές Hi-Lo(Power Four), και υδραυλικής σύμπλεξης PTO, που επιτρέπουν στον χρήστη να επιλέξει τους καλύτερους συνδυασμούς για την εργασία του.
Ο επιπλέον εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο, ανυψωτικής ικανότητας 3900 kg.
Το υδραυλικό σύστημα προσφέρεται κατά παραγγελία με αντλία υψηλής ροής που αποδίδει έως 57 l/min. Επίσης κατόπιν παραγγελίας διατίθεται εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης 3 σημείων με ανυψωτική ικανότητα 1750 kg.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τα 3 μοντέλα της σειράς είναι εξοπλισμένα με ολοκαίνουργιους 4κύλινδρους κινητήρες Deutz C4DT, turbo με intercooler, με τεχνολογία 2βαλβίδων ανά κύλινδρο και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού common rail. Το υψηλής απόδοσης ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού common rail της Deutz προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ, περισσότερο απόθεμα ροπής και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, κατατάσσοντάς τους στους κορυφαίους της κατηγορίας. Ένα καινοτόμο σύστημα ανάκυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR) με καταλύτη οξείδωσης (DOC) επιτρέπει στους κινητήρες αυτούς να ικανοποιούν τις απαιτήσεις Tier 4 σχετικά με τους ρύπους και χωρίς την χρήση φίλτρου μικροστοιχείων(DPF), ελαχιστοποιώντας την αναγέννηση τους.
Τα τρία μοντέλα της σειράς διαθέτουν κινητήρες 3.6 L με ιπποδυνάμεις 90 hp, 99 hp και 107 hp.
Πλήρως ανασχεδιασμένα για να αντικατοπτρίζουν το νέο στυλ των τρακτέρ της οικογένειας McCormick, το άνοιγμα του καπό προσφέρει έυκολη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα του κινητήρα για τις προγραμματισμένες συντηρήσεις και τις επισκευές και επιτρέπει τον εύκολο καθαρισμό των ψυγείων σε αντίξοες.

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ (ΣΑΖΜΑΝ)
Τα τρακτέρ της σειράς X4 διαθέτουν ένα ευέλικτο κιβώτιο με τέσσερις συχρονιζέ (Speed Four) ταχύτητες σε τρία γκρουπ προσφέροντας συνολικά 12 εμπρός και 12 όπισθεν ταχύτητες. Το βασικό κιβώτιο ταχυτήτων στην έκδοση 2WD, συνδυάζεται με τελική ταχύτητα 30 km/h και με την επιλογή των κατά παραγγελία έρπουσων ταχυτήτων παρέχει έως 16+16 ταχύτητες. Στην έκδοση 4WD, το βασικό κιβώτιο μπορεί να συνδυαστεί με ηλεκτρουδραυλικό σαζμάν(Power Four), με υδραυλικό διαχωριστή Hi-Lo που επιτρέπει στον χειριστή να αυξήσει ή να μειώσει την επιλεγμένη ταχύτητα κατά 18% προσφέροντας 24 εμπρός και 24 όπισθεν ταχύτητες στα 40 Km/h. Διαθέσιμη σε αυτήν την έκδοση είναι η λειτουργία Eco Forty που επιτρέπει μέγιστη ταχύτητα 40 km/h στις 1900 rpm, έχοντας σαν αποτέλεσμα αυξημένη οικονομία και λιγότερο θόρυβο κατά την οδική μεταφορά. Ένα γκρούπ με έρπουσες ταχύτητες από 300 m/h και συνολικά 32 εμπρός και 32 όπισθεν ταχύτητες είναι διαθέσιμο κατά παραγγελία.
Το κιβώτιο ταχυτήτων ενσωματώνει στην βασική έκδοση συχρονιζέ ρεβέρσα ή, κατά παραγγελία, υδροδυναμική ρεβέρσα με λεβιέ ελέγχου στο τιμόνι. Ένας έλεγχος διαβάθμισης της ρεβέρσας επιτρέπει την ρύθμιση της αντίδρασης κατά τον έλεγχο ανάλογα με το παρελκόμενο που χρησιμοποιείται και την κατάσταση εδάφους.
Το κιβώτιο ταχυτήτων με την υδροδυναμική ρεβέρσα (Power Four) διαθέτει επίσης μπουτόν αποσύμπλεξης(πορτοκαλί μπουτόν ενσωματωμένο στον μοχλό ταχυτήτων) το οποίο σε συνδυασμό με την υδροδυναμική ρεβέρσα επιτρέπει στον χειριστή την εύκολη επιλογή μεταξύ ταχυτήτων και γκρουπ και την κατεύθυνση εμπρός και πίσω χωρίς την χρήση του συμπλέκτη.

ΤΑΜΠΛΟ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙ
Κομψό και επαρκώς φωτιζόμενο, το ταμπλό οργάνων ανακλείνεται με το τιμόνι, επιτρέποντας στον χειριστή να παρακολουθεί συνεχώς την λειτουργία του τρακτερ. Η ρύθμιση της γωνίας γίνεται μέσω ενός πεντάλ ποδιού σε βολική θέση κάτω από το ταμπλό. Ο μοχλός της υδροδυναμικής ρεβέρσας είναι ενσωματωμένος σε κοντινή απόσταση από το ταμπλό και κάτω από το τιμόνι, επιτρέποντας τον εύκολο χειρισμό.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Διαθέτοντας δύο ανεξάρτητες αντλίες, μία για το σύστημα του τιμονιού και η άλλη για τις υδραυλικές λειτουργίες, η σειρά Χ4 είναι διαθέσιμη είτε με στην βασική έκδοση με υδραυλικό σύστημα παροχής 32+44 l/min ή με υψηλής χωρητικότητας υδραυλικό σύστημα με παροχή 32+57 l/m. Τα μοντέλα με τους κινητήρες 2.9L είναι μόνο διαθέσιμα με διπλή αντλία που παρέχει 28+49 l/min.
Το υδραυλικό σύστημα προσφέρεται στην βασική έκδοση με 2 βοηθητικές βαλβίδες, οι οποίες μπορεί να αυξηθούν σε 5, εκ των οποίων τρείς πίσω και δύο στην μέση. Οι μεσαίες βοηθητικές βαλβίδες ελέγχονται με joystick για τον χειρισμό εμπρόσθιου ανυψωτικού ή φορτωτή.
Διαθέσιμο κατά παραγγελία είναι κατανεμητής ροής ο οποίος μπορεί να ελεγχθεί μέσω του πράσινου μπουτόν που είναι ενσωματωμένο στον μοχλό της βοηθητικής βαλβίδας που ελέγχει το ανυψωτικό ή το ραντάρ. Οι υψηλής ποιότητας ταχυσύνδεσμοι, τοποθετημένοι πίσω και στην μέση του τρακτέρ, είναι εύκολα προσβάσιμοι για βολική και γρήγορη λειτουργία.(φωτ. E-F).

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 3 ΣΗΜΕΙΩΝ
Η σειρά Χ4 προσφέρεται με μηχανικό ή ηλεκτρονικό έλεγχο συστήματος ανάρτησης 3 σημείων. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης 3 σημείων είναι εξοπλισμένο με σύστημα ευαισθησίας φορτίου στις κάτω λάμες έλξης για ακριβή έλεγχο του παρελκομένου και περιλαμβάνει όλες τις κύριες λειτουργίες (θέσης, φορτίου, μικτό και πλεύσης, έλεγχο ταχύτητας καθόδου και διαβάθμιση της ευαισθησίας φορτίου). Σε βολική θέση στην κομψού σχεδιασμού δεξιά κονσόλα,
τα κύρια χειριστήρια επιτρέπουν την ακριβή και ασφαλή λειτουργία του παρελκομένου που συνεπάγεται καλύτερη πρόσφυση και αυξημένη ταχύτητα και παραγωγικότητα.
Το σύστημα ανάτησης 3 σημείων είναι κατηγορίας ΙΙ και διαθέτει 2 επιπρόσθετα έμβολα προσφέροντας ανυψωτική ικανότητα 3900 Kg για τα μεγαλύτερης ιπποδύναμης μοντέλα και 3400 kg για τα άλλα.

ΔΥΝΑΜΟΔΟΤΗΣ ΡΤΟ
Η σειρά Χ4 διαθέτει ένα ευέλικτο ΡΤΟ υποβοηθούμενο με μηχανική εμπλοκή για την έκδοση της συγχρονιζέ ρεβέρσας και ηλεκτρουδραυλικού ελέγχου για τις εκδόσεις με υδροδυναμική ρεβέρσα. Και στις δύο εκδόσεις, ο συμπλέκτης του PTO ελέγχεται με ένα μπουτόν τύπου μανιταριού (P) (φωτ. G), το οποίο ενεργοποιεί ομαλά και προοδευτικά την σύμπλεξη του ΡΤΟ, εξασφαλίζοντας ένα ομαλό ξεκίνημα του παρελκομένου για μέγιστη άνεση λειτουργίας.
Το PTO παρέχει δύο ταχύτητες - 540/540E rpm ή, κατά παραγγελία, 540/1000 rpm.
Ταχύτητα ΡΤΟ ανάλογη της ταχύτητας εδάφους προσφέρεται κατά παραγγελία.
Εξωτερικά χειριστήρια του ΡΤΟ και του συστήματος ανάρτησης 3 σημείων είναι τοποθετημένα στα πίσω φτερά, παρέχοντας εύκολη σύνδεση παρελκομένου από το έδαφος.

ΚΑΜΠΙΝΑ
Σχεδιασμένη για να παρέχει το κορυφαίο στην κατηγορία επίπεδο άνεσης, η καμπίνα των τρακτέρ της σειράς Χ4 διαθέτει ένα εσωτερικό στυλ αυτοκινήτου με εργονομική διάταξη χειριστηρίων, παρέχοντας ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον για πολύωρη εργασία.
Διαθέτοντας νέο σχεδιασμό τεσσάρων κολόνων με επίπεδο πάτωμα και πόρτες με ισχυρούς μεντεσέδες, η καμπίνα ‘Deluxe Slim’ παρέχει εύκολη πρόσβαση στην θέση του οδηγού και ασυναγώνιστη ορατότητα. Επιπρόσθετα, το λεπτό προφίλ της οροφής μειώνει το συνολικό ύψος του τρακτέρ.
Η θέση του οδηγού διαθέτει πολλές ρυθμίσεις και κατά παραγγελία προσφέρεται με ανάρτηση αέρα. Το τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι ανακλίνεται με το ταμπλό των οργάνων. Τα κύρια χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε βολική θέση στην δεξιά κονσόλα για μέγιστη άνεση και ευκολία χειρισμού. Τα φίλτρα της καμπίνας είναι τοποθετημένα στις πίσω κολώνες για τον εύκολο καθαρισμό τους. Το μεγάλου ανοίγματος εμπρός και πίσω τζάμια προσφέρουν ιδανικό φυσικό αερισμό, καθώς και η πλήρως ανοιγόμενη ηλιοροφή παρέχει επιπρόσθετη ορατότητα για εργασίες με φορτωτή. Η έκδοση με αψίδα ασφαλείας είναι εξίσου άνετη και εργονομικά σχεδιασμένη όπως η έκδοση καμπίνας. Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν με στενά πίσω φτερά και λεπτού προφίλ ελαστικά για να μειώσουν το πλάτος του τρακτέρ στα 1750 mm για καλύτερη ευελιξία μεταξύ στενών αμπελώνων και δενδροστοιχιών.